mandag den 28. november 2011

Julemarked på Svenstrup Gods

I søndags var min datter på 1½ år og jeg på julemarked på Svenstrup Gods i Borup- MidtSjælland. Mormor, morfar og moster deltog også og det var bare indbegrebet af julestemning. Nisser, lys og pynt. Spændende boder og tur med hestevogn i seriøst bidende kulde. Men efterfulgt af varm gløgg samt æbleskiver. Lillepigen synes det var fantastisk, gjorde det hele turen værd.


Jeg faldt for disse nisser/engle, som er perfekte til det nisselandskab, jeg samler sammen til. Jeg indrømmer de nok er lidt oldschool...

Min datter faldt for et stort fad med perlearmbånd i alle afskygning. Hun tog armbånd på helt op til albuerne. Jeg ville forære hende et, men hun ville have dem alle. Så i dag har jeg lavet mine egne perlearmbånd til den lille dame. De vakte kæmpe lykke. Selv synes jeg de blev meget søde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar