mandag den 20. september 2010

Pusletaske

Dette er hidtil det sværeste sy-projekt jeg har kastet mig hovekulds udi. Jeg gav op undervejs. Jeg købte 4 meter rivevlies i stedet for "stryge"vlies og klippede 3 m stof til en meter-pris på 190 kr forkert.....
Mønsteret var på engelsk fra Amy Butler.... nu kan jeg godt engelsk men jeg har ikke en dyt forstand på syning og kan dermed ikke nogen sy-fagtermer og da slet ikke engelske sy-fagtermer. Hvis min mor ikke havde hjulpet mig ar denne pusletaske aldrig blevet til.

Pusletasken er en gave til min gode veninde som venter sig en dreng. Ideen opstod ved, at den pusletaske jeg selv ejer er tung selv uden tøj og bleer. Oveni var jeg faldet for det fine drengestof med flodhestene.
Selvom tasken har lidt fejl og lidtskæve syninger hist og pist...selvom jeg syede posen forkert sammen hele ni gange... ja så synes jeg selv at den blev rigtig fin.
Og min veninde? - hun er blevet rigtig glad for den, og så er det al besværet værd. Blod, sved og tårer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar